miercuri, 18 august 2010

Continuare...

Ziua a III-a...
...nici eu nu-mi mai amintesc...:)) Cred ca ...am iesit cu chitara??? sau nuuu....am fost la nea Mishu...si am ras pe burta ..ca s-au imbatat lumile:)) si au devenit perverse ..si radeam de Vio :))...si dupa ce al plecat..am luat-o pe faleza...si astea se aruncau in dunare ca turbatii...si dupa veneau si ne imbratisau..:))..ca sa ne ude...desigur....La un moment dat ..Vio a iesit fara pantaloni din apa...adica in curu gol...LUNA PLINA ZIUA PE LUMINA:))....si se uitau oamenii care se plimbau linistiti....la curu lui..:))...noi NU ..:))....chiar am ras...! Si seara iar s-a baut...si baut..si Vio era "lana" cum zice el! ...
Tot luni au plecat si astea...Vlad si Victor... Ce trist...cine ne mai facea noua cinste:-s

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu