miercuri, 18 august 2010

Continuare...

Cred ca e inutil sa mai pun zile:)) Oricum nu-mi amintesc exact cand s-a intamplat!
..Marti cred ca am fost la plaja ..de ne-am prajit cel mai tare...am plecat pe la ...1...parca...si ne-am prajit calumea...Pe nebu au usturat-o ...chestiile de pe piept...eu..nu aveam nimic..:) ca mai mult statea in apa...ma jucam si cu ...andrei...ne jucam toti...Fu funny...!!!

FAZA MEMORABILA:)) : In prima zi de plaja...emotionate toate...:)) ca deh...eram im pieptu gol:)) si incercam sa ne imaginam ca avem ceva pe noi..( nu am mai facut topless pana acu..nici nu aveam degand...dar era FOARTE putina lume...) ca sa ne fie mai usor sa stam pe spate....cand...dupa ce ne intram in pielea de tate goale...am auzit o voce de tati a doi copii ,fetita si baietel in spatele nostru care comunica foarte calduros cu fiica lui de...maxim 5 ani...si ii zicea: "De ce nu iti dai sutienul jos,uite fetele astea sunt mai mari si le-au crescut tatele si tot nu poarte sutien...dati-l si tu" ...Fetita:"Nu vleau"...Tata:"hai..."....NOI:" :)))))))=)))):))))=))))...ai auzit si tu??:))))"Hai sa ne intoarcem:)))"....

Cred ca e de-ajuns:))

4 comentarii: