luni, 16 august 2010

Am s-alerg la mare sa-mi spal sufletul de noroi...



Nu te-ai saturat de orasul asta care ne mananca nervii si ce-a mai ramas din suflete , mitocani care-arunca orice din masina de parc-ar vrea sa scada-n greutate.Clacsoneaza , da clacsoneaza nu fi prost, daca nu clacsonezi nu participi la hitul zilei.Ne uitam urat si nimeni nu zambeste, nevastata-i de vina ca ala micu creste,un bou iti taie fata e 7 dimibeata orasul se trezeste da nimeni nu zambeste. Fum de tigara, cafea cu lapte chioara, Shaorma se-nfioara, politia e cu tine doar cand iti este bine.
Promotii la masline, la farduri, la toxine, Promotie la credinta, nevasatata-i cu altu n-ai timp de asta acum, te concentrezi la trafic si te droghezi cu fum .Batrani trec strada prin locuri nemarcate un fel de sport extrem la varste-naintate .
De-as putea s-opresc orasu-n loc, si-apoi c-o guma sa sterg fiecare bloc ,din bucati de plaja sa
cladesc un alt oras in care oamenii zambesc....

Cred ca s-a intamplat..pentru o doar o saptamana,din pacate! Nu-mi era dor de oras ..si de nimeni si de nimic...! As fi vrut sa fiu Bianca pentru....mult mai mult timp...nu stiu daca pentru totdeauna...dar o perioada da....:) Ma saturasem de puCCa....simteam nevoia sa evadez..si inca simt...(cine vrea sa mearga cu mine la munte la sf lu agust cu cortu..[dar sa stie trasee si alea alea ....ca eu nu stiu]...sa ma anunte..nu vreau sa ma distrez...vreau doar sa merg intr-un loc in care sa pot TACEA)...Si oricum,...marea imi da mereu inapoi tot ce oamenii imi iau...!...

Imi cer scuze de la nebu... ca am fost foarte emo...dar simteam nevoia sa tac mai mult decat sa rad:)! Oricum am ras...:)) si am ras pe bune:)) cu tona de verisori pe care ii are asta:))!...

Am plecat ...vineri dimineata..la 5.30...si fu un drum cu ....nabadai...pentru ca....

VA URMA (tre sa plec la bunica si oricum e mai greu de citit cand e scris prea mult)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu