duminică, 1 august 2010

Cred ca am sa ma vopsesc...


Ea: Nu mi-am închipuit că o să te mai prind pe lângă mine...probabil că m-am gândit că te-ai simţi....umilit. La urma urmei ai fugit!
El:Vroiam doar să te văd!
Ea:Da...Şi?
El:Aş vrea să...ieşim undeva sau ceva de genu ăsta.
Ea:Dar eşti însurat!Uite ce-i! Te previn din capul locului ,nu sunt genul de "caracatita" şi n-am degând să merg în vârful picioarelor prin căsnicia ta sau ce combinaţie în care ai fi tu băgat.Dacă vrei să fii cu mine,FII CU MINE.
El:Bine.
Ea:Mulţi tipi mă consideră o noţiune abstractă sau că îi completez sau c-o sa-i fac sa simtă că trăiesc. Nu-s altceva decaât o fată sucită care-şi caută liniştea sufletească. Nu mi-o arunca în spate şi pe a ta.
El:Ţin minte perfect discursul ăsta! Încă speram că o sa-mi salvezi viaţa...chiar şi după asta.
Ea:Ştiu...
El:Va fi altfel,de-am putea sa mai încercăm odată...
Ea:Aminteşte-ţi de mine...Încearcă din răsputeri,poate reusim...
El:...

Poate ca parul rosu ne deosebeste...am devenit NeEu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu