marți, 27 iulie 2010

..Când vom şti amândoi...


Ne plangem ca nu avem liberate?...o da...si inca cum!!!! Nu ne lasa mama afara,nu ne lasa tata la gara,am doar 5 lei de buzunar azi,nu am voie sa umblu cu baietii aia,ma intreaba mereu mama ce am mancat ,cine ma suna,cine mi-a dat mesaj!...o da..toate chestiile astea ne dispera la culme...dar cred ca ...am uitat ce e libertatea de fapt! ...
...Cred ca toti suntem liberi sa alegem ..si asta ne e cel mai greu de cele mai multe ori! ...Sa alegem intre bine si rau,sa alegem intre ceea ce ne place si ceea ce e bine sa facem,intre senzatii si adevar,intre dorinta si actiune! ...E greu...e greu sa fim liberi! ...Mie una ..chiar mi-e greu ..sa aleg dintre ceea ce vreau si ceea ce-mi trebuie! ...As vrea sa te aleg...as vrea sa ma alegi...as vrea sa stiu ca te vreau,as vrea sa stiu ca ma vrei! ...Si atat!
Asa ca ...sa ne fololosim libertatea ..asa cum trebuie...si sa nu uitam SUNTEM LIBERI sa facem ...ce vrem,dar am fi si mai liberi daca am face ceea ce ar trebui.

Si eu vreau,dar stim ca nu putem...si doar sufletele nostre stiu tot...

2 comentarii:

  1. Ai dreptate in ceea ce spui...
    M-a lasat pe ganduri postarea ta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ...Cred ca suntem oameni...(asta ca adaugire la postare) Cred ca suntem oameni si de aia nu suntem multumiti niciodata de ce avem,de ce facem..de nimic!

    RăspundețiȘtergere